keskiviikko 15. huhtikuuta 2009

Ystäväni Oskar

Turkin reissujeni jälkimainingeissa olin liittynyt seuraavan yhteisön jäseneksi ; HER TÜRLÜ TEHLİKEYE KARŞI SAVAŞACAK TÜRK MİLLETİYİZ BİZ, DUYSUN TÜM DÜNYA
Olin kehunut välittäjälleni Ataturkkia komeaksi, ja uteliaisuuteni johdosta kohta jo olinkin Facebookissa yhteisön jäsen. Samoihin aikoihin aloin saada postia Oskarilta ja luulin hänen kuuluvan tuohon kerhoon.

Mitä Oskar minulle käsittämätöntä turkin kielellä kirjoittikin, vastasin hänelle silloin tällöin jotain kohteliasta englanniksi. Kunnes sitten aloin saada rantakuvia hänestä, ja esiintyi hän kuvissa yksin. Rantakuvat oli minun tuhottava, mitä pikemmin, ettei aviosuhteeseeni hiipisi aiheetonta mustasukkaisuutta. Jos jäisin kiinni Oskarin uimakuvista, olisiko selitykseni miehen polittisesta jäsenyydestä vedenpitävä alibi ?

Muita kuvia minulla ei ole jäljellä, kerrotusta syystä. Tuossa Oskarilla on rekvisiittana polkupyörä. Kukahan koiran kävelyttäjä onkin kuvan ottanut ? Oikeastaan hänessä itsessään ei mitään negatiivista olekkaan. Ei rantakuvien perusteella pidä ketään syytellä, vai pitäisikö ?

2 kommenttia:

  1. Oskarin viestit tulee suoraan sähköpostiin. Hänellä on Suomalaisten naisten ja miesten n 20 nimen postituslista, minne kuvia lähettää, joten en ole Oskarin ainoa kaveri täällä.
    t Annu

    VastaaPoista
  2. Hei!

    Haastoin sinut meemiin, osallistu, jos viitsit. Ohjeet löytyy tuolta minun sivuiltani.
    T: Jussi

    VastaaPoista

Hei,
Kerro mielipiteistäsi tai osallistu sivujeni tekoon, lähettämä kuva tai ideavinkki !